dvorak

jaklova dvorak

Tomáš Dvořák

Předměty, které vyučuje

Tělocvik a zeměpis.

Výuka tělocviku

Jeho styl výuky by mohl být pro každého jinak porozuměný. Většinou na začátku výuky určí někoho, kdo by měl „vést“ rozběhání nebo studentům diktuje, co mají dělat. Samozřejmě v každém ročníku je zřejmě jiná délka a počet „koleček a strečinkových aktivit“, a proto zde neuvádím žádná přesná čísla ani statistiky.

Po rozběhání přichází fáze výuky tkz. rozházení, kdy studenti většinou dělají s míčem aktivitu, kterou budou později potřebovat k nějaké sportovní hře (basketbal, fotbal, házená…). Pokud mají žáci dvouhodinový tělocvik (dvě hodiny tělocviku za s sebou), nemají přestávku a stále pokračují v různých aktivitách. Na konec hodiny samozřejmě nesmíme zapomenout na nějaké to posilování.

Některé hodiny se od těchto můžou lišit. Posilování může být nahrazeno za sporty a většinu hodiny se pouze posiluje.

Aktivity mimo hodiny

Pan profesor mimo vyučování vede školní klub Sportovky (sportovní hry), kam můžete přijít ve středu po sedmé vyučovací hodině si na chvilku zacvičit..

Vyhodnocení

Předměty, které vyučuje – **

Výuka tělocviku – *

Aktivity se studenty mimo hodiny – *

Anna Jáklová

Předměty, které vyučuje

Tělocvik.

Výuka tělocviku

Na začátku každé hodiny se rozehříváme, a to třemi kolečky kolem tělocvičny. Tomu následuje rychlá rozcvička (často ve dvojicích). Poté většinou hrajeme “na babu“ nebo “na Mrazíka“. Dále tu máme hlavní motiv hodiny – nějaká hra nebo aktivita (Fotbal, vybíjená, přehazka, volejbal apod.).

Občas i běháme (např. sprinty, štafety…) nebo skáčeme přes švihadlo.

Hodiny jsou vždy živé a nejsou nudné.

Aktivity mimo hodiny

Paní profesorka Jáklová pořádala zájezdy do Chorvatska, Biogradu na Moru, kde jsme mohli ještě naposled v novém školním roce na chvíli smočit hlavu do vody a nemyslet na to ustavičné učení, které nás čeká. Bohužel, na příkaz pane ředitele Podešvy byl tento zájezd zrušen, však žáci se snaží o jeho obnovení.

Vyhodnocení

Předměty, které vyučuje – *

Výuka tělocviku – *

Aktivity se studenty mimo hodiny – **

Závěrem

Oba dva profesoři tělesné výchovy mají velmi podobný styl výuky. Proto jsme výuku hodnotili stejným smajlíkem.

Pan profesor Dvořák sice vede klub Sportovky, myslím si však je větší popularitu u studentů si spíše získal paní profesorka Jáklová kvůli zájezdu do Chorvatska. A proto dostala dva smajlíky za aktivity se studenty.

Na druhou stranu pan profesor Dvořák má skvělý smysl pro humor, a učí na rozdíl od paní profesorky Jáklové k tělesné výchově zeměpis. Pan profesor má tedy více práce a proto jsme mu za předměty, které vyučuje, dali dva smajlíky.

Tento Battle profesorů tedy dopadl nerozhodně, a můžete se těšit na náš další Battle.