Tomáš Dvořák
Předměty, které vyučuje
Tělocvik a zeměpis.
Výuka tělocviku
Jeho styl výuky by mohl být pro každého jinak porozuměný. Většinou na začátku výuky určí někoho, kdo by měl „vést“ rozběhání nebo studentům diktuje, co mají dělat. Samozřejmě v každém ročníku je zřejmě jiná délka a počet „koleček a strečinkových aktivit“, a proto zde neuvádím žádná přesná čísla ani statistiky.
Po rozběhání přichází fáze výuky tkz. rozházení, kdy studenti většinou dělají s míčem aktivitu, kterou budou později potřebovat k nějaké sportovní hře (basketbal, fotbal, házená…). Pokud mají žáci dvouhodinový tělocvik (dvě hodiny tělocviku za s sebou), nemají přestávku a stále pokračují v různých aktivitách. Na konec hodiny samozřejmě nesmíme zapomenout na nějaké to posilování.
Některé hodiny se od těchto můžou lišit. Posilování může být nahrazeno za sporty a většinu hodiny se pouze posiluje.
Aktivity mimo hodiny
Pan profesor mimo vyučování vede školní klub Sportovky (sportovní hry), kam můžete přijít ve středu po sedmé vyučovací hodině si na chvilku zacvičit..
Vyhodnocení
Předměty, které vyučuje – **
Výuka tělocviku – *
Aktivity se studenty mimo hodiny – *
Anna Jáklová
Předměty, které vyučuje
Tělocvik.
Výuka tělocviku
Na začátku každé hodiny se rozehříváme, a to třemi kolečky kolem tělocvičny. Tomu následuje rychlá rozcvička (často ve dvojicích). Poté většinou hrajeme “na babu“ nebo “na Mrazíka“. Dále tu máme hlavní motiv hodiny – nějaká hra nebo aktivita (Fotbal, vybíjená, přehazka, volejbal apod.).
Občas i běháme (např. sprinty, štafety…) nebo skáčeme přes švihadlo.
Hodiny jsou vždy živé a nejsou nudné.
Aktivity mimo hodiny
Paní profesorka Jáklová pořádala zájezdy do Chorvatska, Biogradu na Moru, kde jsme mohli ještě naposled v novém školním roce na chvíli smočit hlavu do vody a nemyslet na to ustavičné učení, které nás čeká. Bohužel, na příkaz pane ředitele Podešvy byl tento zájezd zrušen, však žáci se snaží o jeho obnovení.
Vyhodnocení
Předměty, které vyučuje – *
Výuka tělocviku – *
Aktivity se studenty mimo hodiny – **
Závěrem
Oba dva profesoři tělesné výchovy mají velmi podobný styl výuky. Proto jsme výuku hodnotili stejným smajlíkem.
Pan profesor Dvořák sice vede klub Sportovky, myslím si však je větší popularitu u studentů si spíše získal paní profesorka Jáklová kvůli zájezdu do Chorvatska. A proto dostala dva smajlíky za aktivity se studenty.
Na druhou stranu pan profesor Dvořák má skvělý smysl pro humor, a učí na rozdíl od paní profesorky Jáklové k tělesné výchově zeměpis. Pan profesor má tedy více práce a proto jsme mu za předměty, které vyučuje, dali dva smajlíky.
Tento Battle profesorů tedy dopadl nerozhodně, a můžete se těšit na náš další Battle.